zondag, augustus 31, 2014

just thinking

Oeps, het is al weer een tijdje geleden
dat ik een blogbericht heb geplaatst.
Afgelopen week moesten de kids (en ik) weer in het schoolritme komen...
 
Tussen de bedrijven door rondgekeken op Pinterest en you tube.
Meestal heb ik daarbij een papier om de leuke ideeën op te schrijven die ik tegenkom.
Het waren 2 papiertjes vol...
Dus....
- deze week heb ik met behulp van de zon
en een stencil een afdruk gemaakt op stof...
 
 - Kaft van een nog te maken boekje gemaakt...
 
- Papier met inkt (op waterbasis) gekleurd en daar een nat stencil op gelegd.
Dan krijg je het resultaat wat je hieronder op de foto ziet.
 
Het idee is uitgewerkt maar er verder nog niets mee gedaan.
- Zit eraan te denken om een boekje te gaan maken met diverse technieken erin.
 
~
Deze week heb ik bericht gehad dat mijn quiltje is geselecteerd.
Van de 44 ingezonden quilts zijn er 25 geselecteerd
 en die van mij hoort daar bij.
~ YESSS ~
Dat betekende dus dat nog snel mijn signatuur gemaakt moest worden.
Die zit er ondertussen aan
en het quiltje hangt nu nog even uit
en gaat morgen met de post naar Frankrijk!
(klik hier voor het bericht en foto's van het quiltje)

 Zo, wat een verhaal!
En dan nu naar de schuifkaart die ik deze week heb gemaakt.
 




2 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt, blauw en oranje vind ik altijd zo'n mooi combinatie en gefeliciteerd met je prijs natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties en wat leuk dat je quilt geselecteerd is!
    Ja ik moet ook weer helemaal in het ritme komen, mn dochter is net weer voor het eerst naar school, ik zelf afgelopen dinsdag weer aan het werk. Ik kook nog steeds veel te laat en vergeet dat ik af en toe ook moet strijken enzo,haha
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen