maandag, september 19, 2016

Kleine boekjes, gevouwen van boekpapier.

Wat is het toch leuk om van die kleine boekjes te maken!
Ik heb er een aantal gemaakt en er zullen vast nog wel meer bij komen...
Hieronder zijn verschillende foto's te zien van de boekjes.
Het boekje hierboven is meer zwart/wit gebleven.
Het boekje hieronder, met dezelfde poes maar dan met meer kleur. 
 
 
 
...kijk ze zitten...

Het kastje wil ik eigenlijk 'vol' gaan maken met die schattige kleine boekjes.

Hieronder weer een ander boekje, met méér kleur, en met auto's!
 
 

Afgelopen zaterdag heb ik met mijn spulletjes op de 'Frolijke Freubelmarkt' gestaan.
Het was wel gezellig maar helaas niet zo heel druk.
En links op de foto staat het kastje met de schattige kleine boekjes.
Heb meerdere dingen op de kraam liggen. Veel is gemaakt van boekpapier; enveloppen, slingers, kaarten etc.

De foto's hieronder zijn gemaakt toen ik afgelopen week 's avonds
nog even met de boekjes bezig was.
Onze 'Snuf' is het gewend om bij alles wat wij doen even mee te kijken, hahaha.
 

2 opmerkingen:

  1. wat kleine boekjes gemaakt. leuk gedaan. jammer dat het niet zo druk was. Met de markt is dat altijd zo verschillend.
    Mooi konijn.

    BeantwoordenVerwijderen